۱۳ پاسخ

خداحفظش کنه

ما پارسال رفتیم خیلی قشنگ بود
نفری ۸۰۰ خورده ای بود

تصویر

برابچه هم بلیط دادین؟

و گرون

آره بلیطش هم قشنگه😁ماپاییزرفتیم اون موقع700اینابود قیمت رودیدیم برگشتیم

من کلا یکبار رفتم اونم تازه باز شده بود بلیط نفری ۱۰۰ بود که اون موقع خیلی زیاد بود
شهر مارو روشن کردین
بهت درخواست دادم عزیزم

قشنگه دیگم عکس بزار

منم رفتم سه سال پیش خیلی قشنگ بود

وای چه قشنگه 😍

اره عزیزم واقعا زیباست
روح آدم تازه میشه🥰

چه قشنگ

بلیطش چند بود عزیزم؟

خوش اومدین به شهرمون 💚 من وقتی بلیطش بیست و پنج هزار تومن بود رفتم، الان چقدر شده؟

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی