من ۷تاخوردم
ولی ی خانومه از واژنش تامقعدش بخیه زدن
به اندازه یه بند انگشت ۲ الی ۳ سانت
برا همه میزان برش یکسان نیست ولی من اون موقع ک برش زد دردی نداشت
بعد چون زیاد مینشستم برا شیردهی بخیه ها درد میکردن ک اونم با شیاف حل شد
دو تا زایمانام بدون بخیه بود
بخیه ک درد ندارع زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.