۵ پاسخ

من ۷تاخوردم
ولی ی خانومه از واژنش تامقعدش بخیه زدن

به اندازه یه بند انگشت ۲ الی ۳ سانت

برا همه میزان برش یکسان نیست ولی من اون موقع ک برش زد دردی نداشت
بعد چون زیاد مینشستم برا شیردهی بخیه ها درد میکردن ک اونم با شیاف حل شد

دو تا زایمانام‌ بدون بخیه‌ بود

بخیه ک درد ندارع زیاد

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی