بله دیگ هفته ای ی بسته مای بی بی استفاده میکردیم الان گرون شده .پارچهمتری گرفتم خودم برش زدم دور دوزی کردم .بصرفه تر ازپوشکه .دیگ چکنیمگرونی خرج و مخارج نمیرسه
عزیزم من پارچه نخی میگیرم نخی خارجی متری ۱۵۰ ،۱متر ونیم میگیرم خودم تکه تکه میکنم ولبه دوزی واسه یه مدت زیاد استفاده میکنم عالیه
خداشکر دخترم بلد شده یک بسته 60تایی پوشک هم داشت نشد استفاده کنه. مونده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.