۶ پاسخ

کشتارگاه هس الزهرا

من ۹ماهه پیش رفتم ۱۵۰۰
الان فک کنم بتونی زنگ بزنی بپرسی ازشون
بیمم سلامت بود.
من خیلی راضی بودم با اینکه اورژانسی شدم برام زایمان و اصلا دوست نداشتم برم ولی خوب بود

تعریف رسول اکرم و خیلی میکنن
حقیقتا من که نرفتم تابحال اصلا نمیدونم کجا هست ولی خیلی از فامیلای همسرم گفتن کاش دکترت اونجا هم بود خیلی بیمارستان خوبیه

اونجا نرو اصلا افتضاحه
برو رسول اکرم

تعریف الزهرا رو خوب نمیکنن
😔

دو سال پیش خواهرشوهر من ۵ت بود

سوال های مرتبط