سلام خانما
در دواران بارداری ریزش نداشتم ولی الان یه مدتی میشه موهام به شدت میریزه کسی راهکاری داری؟
منم داغونم
امروز شروع کردم به قرص آهن خارجی
باید زینک هم بخرم
الان ماها ک داریم کچل میشیم ب نظرتون بعدشیر دهی برمیگرده
قرص فولیکوژن ایرانی بخور
من هیچی نخوردم دارم کچل میشم
اره مال منم هروقت شونه میزنم یامیرم حموم میشورم میریزه خیلی
منم همینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.