آخرین حدستون رو بزنید
فردا میرم سونوگرافی ایشالا که خیر باشه😍

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم نرفتی سونو،؟

دختره.

منم میخام برم دقیقا چن هفته ای

زود نیست برا آنومالی؟
بسلامتی ان‌شاءالله.منم فردا میرم😍

پسره

احتمالا پسر

به پسر میخوره بنظرم😍♥️

دختره

پسرررر

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم💙🩵 مامان قندعسلم💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری