۵ پاسخ

امپول نیست ب من قرص دادن هر 4ساعتی
ولی درد نگرفت منو سز شدم
خانومای تو اتاقمم درد نداشتن ک شدید باشه مثلا یکی بود از 12صبح تا 12شب همینجوری قرص دادن درد نداشت از ساعت 3شب دردش گرفت اونم ماما همراه بالا سرش بود ساعت 5زایمان کرد

من بودم آمپول میزدم میترسم هفته های آخر بچم مدفوع کنه یا خدای نکرده خفه بشه

فقط بزار درد طبیعی بیاد
من زایمان طبیعی داشتم
خیلی راحت بود
اصا اذیت نشدم
ولی شنیدم امپول فشار خیلی دردای وحشتناکی داره

تا میتونی ورزش کن راه برو با درد بری هرکی با آمپول فشار زاییده خیلی اذیت شده

تحمل کن درد طبیعی بهتره

سوال های مرتبط