امپول نیست ب من قرص دادن هر 4ساعتی
ولی درد نگرفت منو سز شدم
خانومای تو اتاقمم درد نداشتن ک شدید باشه مثلا یکی بود از 12صبح تا 12شب همینجوری قرص دادن درد نداشت از ساعت 3شب دردش گرفت اونم ماما همراه بالا سرش بود ساعت 5زایمان کرد
من بودم آمپول میزدم میترسم هفته های آخر بچم مدفوع کنه یا خدای نکرده خفه بشه
فقط بزار درد طبیعی بیاد
من زایمان طبیعی داشتم
خیلی راحت بود
اصا اذیت نشدم
ولی شنیدم امپول فشار خیلی دردای وحشتناکی داره
تا میتونی ورزش کن راه برو با درد بری هرکی با آمپول فشار زاییده خیلی اذیت شده
تحمل کن درد طبیعی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.