اگه میخوای حتما دولتی انجام بدی راهی نداری
عزیزم ا حالت و زایمانت بهمون خبربده
استرس نداشته باش شیاف گل مغربی و سوراخ کن بزار تو واژن یکم استراحت کن بعد پاشو اسکات کامل برو پله نوردی کن ورزش کن رابطه خیلی مهمه رابطه زیاد داشته باش بدون پیشگیری خیلی کمک میکنه رحم باز شه دکتر من خیلی تاکید داشت رو این موضوع ، ولی من کلا بدون درد رفتم دهانه رحمم بسته ی بسته بود امپول فشار زدن قرص زیر زبونی گذاشتن شد ۴سانت دو ساعت انقد ورزش کردم با ماما تو زایشگاه شدم ۸سانت داشتن پک زایمان و اماده میکردن گفتن زایمان نزدیکه ولی یهو بچه افت ضربان قلب کرد بردن سزارین
الا امپول زدن یا ن
ما گفتیم نمیخاییم ولی مجبور بودیم زاییددم فراموش کردیم
هااا مایبتی
عزیزم استرس و اضطراب حالتو بدترمیکنه اتفاقا ـ. سعی کن آروم باشی ایشالله ک راحت زایمان میکنی😘🥲
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
وای دوست من الان داخل بهداشت دیدمش گفتم طبیعی اوردی گفت سزرین تعجب کردم چون ماما خصوصی گرفته بود
گفت بچه عرضی بوده میخواست با کمر بیارنش دنیا با زور که یه دکتر دیگه نمیزاره سزرینش میکنن 😑😑😑😑
هرچی معاینه رو بیشتر انجام بدن ب نفعته زودتر باز میشه آمپول فشار درد بدی داره
بعدشم موقع معاینه برمیگرده میگه لگنت خوبه آخه من طبیعییی نمیخواممم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.