۱۴ هفته و ۴ روز برم سونو جنسیت؟
بارداری# بارداری# بارداری

۳ پاسخ

چرا اینقدر عجله داری؟
پول زیادی داری؟
تو ۱۸ هفته انومالی باید بری هم جنسیت را میگه هم رشد اندام هارا
صبر کن هزینه ها زیاده

من رفتم ولی میگن تو پونزده هفته بهتره

ن زوده حالا هرچی ک باش ۱۸ هفته برو میگن دیگ

سوال های مرتبط