۴ پاسخ

بعد از سزارین سعی کن تنبلی نکنی
زیاد نخواب مرتب راه برو .رژیمت جوری باشه که یبوست نشی و شکمت کار کنه .مسکناتو فراموش نکن و کوتاهی نکن تو مسکن ها .

من که فقط یه گن معمولی استفاده کردم و نخوابیدم و پاشدم و خودم کارهامو انجام دادم.... با اینکه خیلی کمکی داشتم ولی خودم انجام دادم فقط حبوبات و غذاهای نفاخ بخاطر دل درد بچه م تا6ماه نخوردم همین

اولین کاری ک میخوای کنی شربت سرفه بگیر سرفه نکنی وگرنه جد و ابادت میان حلو چشمت🥲🤣🤣

منم بلد نیستم ولی با توجه به تجربه اطرافیان جوراب واریس و گن حتما استفاده کن...زیاد نخاب و سعی کن راه بری و تحرک داشته باشی، غذاهای نفخ اور نخور و به جاش غذاهای افزاینده شیر بخور و در اخر انشالله زایمان خوبی داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان سه قلوهام🤰🩵 مامان سه قلوهام🤰🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
خانما من سزارینی هستم تروخدا بیاین بگین چه گنی بعد زایمان ببندم شکم لعنتی جمع بشه اگه عکس دارین عکس بزارین یا بگین چه مدل بخرم بنظرتون گن ساعت شنی خوبه؟لطفا لطفا بگین متنفرم از شکم.گنده

بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
سلام
مامان و شوهرم سر یه موضوعی از قبل بارداري من قهرن و همسرم اصلا خونه ما نمیاد....حالا برای زایمان من قصدم این بود خونه مامانم برم چون مامان اولی هستم و هیچی از بچه داری بلد نیستم ولی شوهرم لج کرده و میگه نه همینجا بمون خودم حواسم به جفتتون هست و ۴۰ روز سرکار نمیرم و مواظبتون هستم ولی من میخوام برم خونه مادرم بالاخره مامان و بابا و خواهرام هستن و حواسشون هست ولی قبول نمیکنه منم نمی‌خوام زیاد جر و بحث کنم میگی اگه هم بری من اصلا نمیام اونجا بهتون سر بزنم شوهرم آدم خوبیه فقط خیلی کینه ای هست
چیکار کنم
فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری