بعد از سزارین سعی کن تنبلی نکنی
زیاد نخواب مرتب راه برو .رژیمت جوری باشه که یبوست نشی و شکمت کار کنه .مسکناتو فراموش نکن و کوتاهی نکن تو مسکن ها .
من که فقط یه گن معمولی استفاده کردم و نخوابیدم و پاشدم و خودم کارهامو انجام دادم.... با اینکه خیلی کمکی داشتم ولی خودم انجام دادم فقط حبوبات و غذاهای نفاخ بخاطر دل درد بچه م تا6ماه نخوردم همین
اولین کاری ک میخوای کنی شربت سرفه بگیر سرفه نکنی وگرنه جد و ابادت میان حلو چشمت🥲🤣🤣
منم بلد نیستم ولی با توجه به تجربه اطرافیان جوراب واریس و گن حتما استفاده کن...زیاد نخاب و سعی کن راه بری و تحرک داشته باشی، غذاهای نفخ اور نخور و به جاش غذاهای افزاینده شیر بخور و در اخر انشالله زایمان خوبی داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.