۴ پاسخ

تو ایرفرایر میزارم نیازی به چرب کردن نداره

تو ظرف تفلون خود توستر بزارم اولین بار می‌خوام پیتزا درست کنم

اره یکم چرب میکنم

اره کمی چرب کن

سوال های مرتبط