۶ پاسخ

فکر نکنم

اره ببند سینه ول میشه 🥴

من بچه اول نبستم نیم تنه همش میپوشیدم خیلیم شیرداشتم
اینوازهمون اول بستم به نظرم شیرم کمتره

نمیدونم راسته یا نه ولی من میبندم کم میشه برا همین نمیبندم

نیم تنه بپوش یا سوتین پارچه ای راحت.ک بهت فشار نیاد.فشار بیاد به مجرای شیر باعث کیست میشه

نه بابا اگه نبندی آویزون و شل میشه

سوال های مرتبط