اره بده عزیزم امتحان کن ببین اصلا دوس داره
پاستوریزه بده
ی مدتی پاستوریزه دادم
بعد عموم که تو شرکت کاله کار میکرد اومد خونمون قسمم داد که هیچوقت پاستوریزه استفاده نکنم🫠گفتم چرا گفت چون تو پاستوریزه ها اسید دستشویی استفاده میشه تا مدت ماندگاری شون بیشتر باشه
الان محلی میخرم از خد گاوداری 20دقیقه میجوشونم
بعد نصف لیوان اب اضافه میکنم میزارم یخچال واسه فرنی اینا استفاده میکنم روزی یک لیوانم بهش میدم
منم نمیدونم چیو بدم بهش
من داخل فرنیش میریزم با کمی اب قاطی میکنم
میشه ولی یکم سنگین هست
پاستوریزه بدی اول بهتره
میشه پاستوریزه البته منم تو همین فکرم ولی نمیدونم چکارکنم دخترم بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.