۹ پاسخ

من ندادم خطرناکم هس بنظرم

من دادم خیلی دوس داره ولی دیگه نمیدم چون همونجوری قورت میده

چرا خیلیم بده زیر دوسال
ولی من دخترم دوس داره دوسه باری بهش دادم ازین ماریا وقتی میخواد دندون دراره گاز میگیره

نورا ک اصن دندون اسیاب نداره بدم تازه داره درمیاره
دوستم ندارم بدم میگن بلوغ زودرس میاره

تو سن بچه های ما بده سفت میمونه رو دلشون

منم خیییلی کم و گاهی در حد یه گاز دادم بهش

من دخترم عاشق پاستیله هفتع ای ی بسته بهش میدم
فک کنم تنها چیز مضری ک میخوره همینه 😂

پاستیل خطرناکه جویدنش سخته من ندادم فقط یه بار مارشمالو دادم

من دادم

سوال های مرتبط

مامان مامانی فندقمم مامان مامانی فندقمم ۱ سالگی
مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی