۸ پاسخ

افتضاح ترین بود

برای منم سخت ترین واکسن بود

برا منم از اول تا الان همین ۱۸ ماهگی کوف تی بد بود

پسرمن چهارروز تب داشت

من ۱ شنبه هفته پیش زدم ولی فرداش وحشتناک حالت سرماخوردگی ووسرفه شدید پیدا کرده هنوزم‌خوب نشده

برای دختر منم خیلی سخت بود
شربت پاراکید خیلی بهتر از شیاف تبشو آورد پایین

دیروز پسرم زده امروز کمی تب داره و پاش خیلی درد میکنه اصلا حرکت نمیده راه نمیره میترسم طبیعیه

امروز زدم همش گریه میکنه پاشم دردمیکنه

سوال های مرتبط

مامان رادوین.آروین مامان رادوین.آروین ۱ سالگی