نه ناشتا نمیخاد تا ۲۴ ساعت فرصت داری با سونو بری آزمایشگاه من همون روز رفتم
نه عزیزم اول باید سونو انتی بدی بعد ازمایشش منم این هفته میرم
نه عزیزم نیاز به ناشتا بودن ،نیست
میگن تا ۲۴ ساعت بعد باید آزمایش داد. با جواب سونو باید بری
نه سونو غربالگری 12هفته آزمایش ناشتا نیست من امروز آزمایش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.