بعد از سونوی ان تی که باید آزمایش خون داد باید ناشتا بود ؟؟

۵ پاسخ

نه ناشتا نمیخاد تا ۲۴ ساعت فرصت داری با سونو بری آزمایشگاه من همون روز رفتم

نه عزیزم اول باید سونو انتی بدی بعد ازمایشش منم این هفته میرم

نه عزیزم نیاز به ناشتا بودن ،نیست

میگن تا ۲۴ ساعت بعد باید آزمایش داد. با جواب سونو باید بری

نه سونو غربالگری 12هفته آزمایش ناشتا نیست من امروز آزمایش دادم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وانیا  و  مانیا مامان وانیا و مانیا ۳ ماهگی