۴ پاسخ

بیومیل ای ای و اپتامیل ترکیبی میدم

من ببلاک ای ار میدم راضیم بهش افتاده نه بالا میاره نه یبوست میشه

من بیومیل ای ار میدم راضیم

ببلاک ای ار اصلا بالا نمیاره ولی بدلیل صبغی که داخل شیر داره خیلی خیلی زود سفت میشه ولی بشتگی داره باید امتحان کنی ببینی کدومش بهش میوفته

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی