چندماهگی،ناخن پای نوزادتون گرفتید؟؟؟؟

۳ پاسخ

از همون وقت ک بلند شد فکر کنم بیست روزش بود

من تا حالا پاشو نگرفتم چون اصلا بلند نیست فقط شصت پاش بلند بوده که چند بار گرفتم
ولی دستشو از همون یک ماهگی میگیرم

همون اولا که ناخنشون بلند میشه گرفتمشون

سوال های مرتبط

مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 ۱۵ ماهگی
مامان یزدان و یامین مامان یزدان و یامین ۷ ماهگی