۲ پاسخ

شربت خواب چیه بابا خیلی زوده رو‌مغز بچه تاثیر بدی شاید بزاره من‌دخترم‌تا ۴ ماه شبا نمیخابید جیغ میکشید و گریه میکرد ولی هیچوقت ب سرم نزد اینکارو‌بکنم تحمل کن بهتر میشه قلقش دستت میاد

وااا چه کاریه
خیلی هز بچه ها نمیخابن باید صبور باشید تا دورش بگذره

سوال های مرتبط