عزیزم من تا۴۰روزگیش اینطوری بودم
ادم نصف میشه
بعدش بهترمیشه
باهاش بازی کن بالاپایینش بنداز، یکم باهاش راه برو ،خستش بکن قشنگ زود میخوابه،پسرمنم خیلی مقاومه دربرابر خواب،ولی خستش میکنم سریع میخوابه
منم همینطور😫😫خسته شدم دیگه نمیکشم واقعا🥲
از صب که پامیشیم نمیتونم از جام تکون بخورم
تا همین الان هنوز هیچی نخوردم
خونه بهم ریخته
خودم بهم ریخته اصلا یه وضع داغونیههه😵💫😵💫
تا 40 روزگی همینه😵💫😵💫😵💫
منم هفته پیش سه روز پشت هم نخابیدم سومین روز بدن درد و لرز کردم فک کردم سرماخوردم شوهرم بچه رو نگه داشت تا صبح من فقط برای شیر بیدار میشدم صبح خوب شدم فهمیدم از بیخوابی بود🫤
همچنین من😑خیلی حالم بده
منم داشتم دیگه مریض میشدم از بی خوابی اومدم خونه مادرشوهره یه هفتس
برامنم نمخابید الان خابید
وای من بدترم🙂🙂🙂
تو گهواره هم نمیخوابه؟؟
سلام مادر
همچنین بنده 😂😂
البته الان خوابش کردم
نمیتونی بسپری به کسی؟
برو خونه مادری مادرشوهری برات نگهش دارن یکم بخواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.