و انقد طولانی شد
منکه این همه برداشتم شونه و شیر دوش دستکش ونواربهداشتی لازمم نشد بجای نوار پوشک بزرگ بردار یه بسته چون خیلی نیاز هست حداقل دوبار زیرتو عوض میکنن باید هردفعه ۴ یا ۵تا زیرت بزاری لباس هم یه دست بردار با یه سرهمی برای اینکه از بیمارستان اومدی خونه اگه خاستی منکه عوض نکردم لباساشو ولی برای خودت خوراکی های مفید زیاد بردار مثل خرما نبات سوپم واسه وقتی که میخواستی دسشوییت بیاد خیلی جوابه😉😅با کومپوت گلابی من خوردم ۲ ساعت بعد دسشوییم اومد ببخشیدا انقد واضح گفتم
فق یک پنچ تیکه ببر علکی بار اضافی نبرر اذیت میشی
ناف بند نیاز نیس
دوتا کلاه بردار
دو دست لباس
یکی صفر یکی یک
تیشرت بلوز شلوار از هر کدوم کافیه
پوشاک سایز بزرگ بخر برای خودت
شرت نخی بزرگ برادر یک بار مصرف جز اذیت چیزی نداره
نسکافه بیشتر بردار شونه هم لازم نمیشه برای بچه
بار اضافه با خودت نبر
برای خودت دستمال کاغذی
پوشاک سایز بزرگ شرت نخی شارژر مدارک پزشکی شناسنامه ها تی بگ و نسکافه نبات که بتونی چایی نبات بخوری چون یه مدت فقط باید مایعات بخوری ضعف میکنی
شورت هارو نمیخاد برداری
شونه هم تو بیمارستان لازم نمیشه
این نوار بدردت نمیخوره پوشک بزرگ بگیر
دوتا بلوز شلوار کافیه چخبره این همه لباس مگه داری میری سفر
اگه بیمارستانت خصوصیه هیچکدوم لازمنیست
چون همه چی میدن فقط باید پوشک و قنداق برا نوزادت برداری
تو گهواره همه یه لیست بلند بالا میدنمن برداشتم فقط بار اضافه بود!
دو دست کامل لباس زیاد نیست؟
اوووو چخبره یه دست لباس کافیه اگه نمیخوای اومدنی عوض کنی یه آستین کوتاه و پیراهن و شلوار کافیه بقیش لازم نیست شونه و پودر بچه هم نمیخواد
کدوم بیمارستا میرید
سزارینی هستین؟
عالی بقیه چیزا و مختصر ، اگر هم دوس داری ی سرهمی بردار برا وقتی میاری خونه البته واجب نیست
پوشاک همم برای حودت باید از این بزرگا باشه
شورت های پنج تیکه بنظرم لازم نیست ب جاش ی شلوار اضافه بزار
این همه لباس لازمت نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.