۳ پاسخ

عزیزم خونتو خنک نگه دار لباس کم بپوش‌روشون‌نپوش اصلا

یکم لباسشو کم کن خنکش بشه دوباره تبشو بگیر اگه بالای ۳۸باشه تبه

گرمشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی