من مایع استریل دارم فقط نمیدونم چجوری استریل کنم

۲ پاسخ

باید تو یه حجم اب یه قطره از مایع استریل رو بریزی شیشه شیرم همه ی اجزاشو جدا کنی بندازی تو اون لگن و با فرچه ی مخصوصص تمیز کنی بعد اب بکشی و تمام
اما دقیقا نمیدونم چقد اب باید باشه شایذ اندازه اون لگن استیلا کافی باشه شایدم روی مایع استریل نوشته باشه

پشتش نوشته چقدر تو چه زمانی بریزی

سوال های مرتبط

مامان پناه🤰🏻🩷 مامان پناه🤰🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی