منم همینو گرفتم
منم همینو گرفتم خوبه
عالی
منم همینو گرفتم ولی استفاده نکردم نمیدونم خوبه یا نه
آره اما بوی وایتکس میگیره وسایل☹️خیلی کم بریز
برا شیشع شیر
کلی لباس جدید نوزادی آوردم
هم وارداتی هم ایرانی و قیمت مناسب
همه کارها با کیفیت تضمینی
کلی مامان تو کانال عضو و رضایت دارن از خریدشون
کانال روبیکا
@nini_heed1
روش زده قیمت مصرف کننده ۳۷ت بمن داده ۸۰تومن😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.