خانما این مایع استریل خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

منم همینو گرفتم

منم همینو گرفتم خوبه

عالی

منم همینو گرفتم ولی استفاده نکردم نمیدونم خوبه یا نه

آره اما بوی وایتکس میگیره وسایل☹️خیلی کم بریز

برا شیشع شیر

کلی لباس جدید نوزادی آوردم
هم وارداتی هم ایرانی و قیمت مناسب
همه کارها با کیفیت تضمینی
کلی مامان تو کانال عضو و رضایت دارن از خریدشون
کانال روبیکا
@nini_heed1

روش زده قیمت مصرف کننده ۳۷ت بمن داده ۸۰تومن😐

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری