۳۰/۴۰ هزار تومنه
خیلی ارزونه و خیلی هم میمونه من هنوز دارم ازش و نصف هم نشده
روزی ی بار میندازم داخل اب و اون مایع
بقیه روز رو با اب داغ میشورم فقط
من یکی دوماه پیش ۷۵ خریدم اما بعد قیمت روش که نگاه کردم خیلی ارزون تر بود
من فیروز نگرفتم یک مارک دیگس پونصد گرفتم
و اینکه هر موقع میخوایم بشوریم شیشه شیر رو باید بزاریمش تو مایع استریل؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.