کرم شقاق و مایع استریل واجبه بخریم ؟!

۱۳ پاسخ

برای شقاق از همون شیرت سینت به سینه بمالی بهترین درمانه

نه والا کن سر زایمان اولم هیچ‌کدوم استفادم نشد الانم‌نگرفتم
برا سینم از شیرم میزدم خوب میشد یاهم روغن زرد گوسفندی یا از کره گوسفند یکم میزدم‌نوک‌سینم‌ماساژ میدادم خوب میشد نیاز این چیزا نشد

خیلی خیلی واجبه
کرم شقاق ک از ماه اول نهم باید بزنی ک وقتی میخوای شیر بدی زخم نشی
مایع استریل هم فیروز یا مانا بخر ک قیمتش مناسبه باید هر روز شیشه شیر و پستونک و جغجغه هارو بشوری باهاش

نه اگه لازم بشه خریدنش ده دقیقه وقت میبره . ممکنه اصلا لازم نشه
من برای دختر اولم بعد دو هفته زخم شد سینم‌ به خاطر اینکه یه سره میخواست سینه تو دهنش باشه . بعد با حرص میخورد انگار😂 ولی همه بچه ها اینجوری نیستن . ببین اگه اونموقع لازمت شد به همسرت میگی واست از داروخونه بگیره
مایع استریل هم من اصلا استفاده نکردم

بله مایع استریل واجبه چون مایعی که برای شستن واستریل ظرف های خودمون استفادا میکنیم ردوبوش میمکنه ولی مایع استریل مخصوص کودکه ورد بجا نمیذاره غلظت بالایی داره وخیلی خوبه

کرم شقاق لازمت میشه حتما

عزیزم من بعد از زایمانم اصلا از کرم استفاده نکردم بهترین کاری که میتونی بکنی قبل و بعد هر شیردهی از شیر خودت به نوک سینه بمالی اصلا زخم نمیشه من با اینکه از قبلش زخم بود خداروشکر با همین کار‌خوب شد و‌راحت شیر‌دادم

نه عزیزم هیچکدوم تا نیاز نشده واجب نیست شقاق سینه که اگه بچه درست سینه رو بگیره نیاز نیست مایع استریل شیشه هم تا وقتی بچه شیرخشکی نشده که بخای زیاد از شیشه استفاده کنی نیاز نیست هروقت لازم شد بعد بگیر

والا این مایع استریل هم معلوم نیست چیه جدید مد شده همون آب و کف بزن تمیز میشه اینا همش خارجیه معلوم نیست چی هست

ن بابا خورت سینتو با روغن نارگیل چرب کن ک ترک نخوره

بله بخصوص مایع. استریل

اینا چیه چه چیزا هست من هنوز اسمشونم نمیدونم خخخ

کرم شقاق واقعا لازمه

سوال های مرتبط

مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری