والا همون ایرانی از همه بهتر . دکتر فوق تخصص تو ونک بردم .میگفت هیچ فرقی نداره با هم تازه طغم ایرانیشم بهتره
ویوا کیدز
اگر مثل دختر من به اسانس واکنش نشون بده و دل درد بگیره کامفورت بگیرید بدون اسانس هست
البته مونده به سازگاریش وگرنهمارکش مهم نیست واسه بهداشت طعم پرتقاله واسه ویواکیدز طعمهلو
مونده نوزاد کدومو بخوره واینکه بسازه بهش اگه نساخت kid3fortخوبه همون ویتامینdهست روزانه فقط یک قطره نه بیشتر
ویوا کیدز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.