ویتامین آ د چه مارکی خوبه ؟؟

۵ پاسخ

والا همون ایرانی از همه بهتر . دکتر فوق تخصص تو ونک بردم .‌میگفت هیچ فرقی نداره با هم تازه طغم ایرانیشم بهتره

ویوا کیدز

اگر مثل دختر من به اسانس واکنش نشون بده و دل درد بگیره کامفورت بگیرید بدون اسانس هست

البته مونده به سازگاریش وگرنه‌مارکش مهم نیست واسه بهداشت طعم پرتقاله واسه ویواکیدز طعم‌هلو
مونده نوزاد کدومو بخوره واینکه بسازه بهش اگه نساخت kid3fortخوبه همون ویتامینdهست روزانه فقط یک قطره نه بیشتر

ویوا کیدز

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی