پدیابست عالیه
اونی که بهداشت به شما داده چه مارکی هست؟
من دفعه اول آد سول دادن خیلی خوب میخوره و خوش طعمه دفعه بعد آ د کیم دادن اون تلخه و نمیخورد میداد بیرون رفتم از داروخونه همون آد سول گرفتم خیلی دوست داره
من پدیا بست گرفتم این ماه به نظرم به صرفه تره و دیرتر تموم میشه
من ویواکیدز میدم هلویی هس خوشمزس
م پدیا بست موزی میدم دوست داره
همون اد که بهداشت میده خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.