۶ پاسخ

پدیابست عالیه

اونی که بهداشت به شما داده چه مارکی هست؟
من دفعه اول آد سول دادن خیلی خوب میخوره و خوش طعمه دفعه بعد آ د کیم دادن اون تلخه و نمیخورد میداد بیرون رفتم از داروخونه همون آد سول گرفتم خیلی دوست داره

من پدیا بست گرفتم این ماه به نظرم به صرفه تره و دیرتر تموم میشه

من ویواکیدز میدم هلویی هس خوشمزس

م پدیا بست موزی میدم دوست داره

همون اد که بهداشت میده خوبه که

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۳ ماهگی