چرا همه باردارن استرس ادم میگره

۶ پاسخ

من از حجم استرس رفتم دکتر قرص جلوگیری گرفتم
کل گهواره حامله شدن

هوووف
میگن ک وسایل جلوگیری کلا تقلبی شده
مثل قرص و ایو دی و .....
فقط هر کی بتونه طبیعی موفق بشه 😂

من امروز پریودم تموم شد 😀

دقیقااا

من ایودی دارم خداروشکر 🫥

والا من میترسم رابطه داشته باشم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری