۲ پاسخ

اگه حامله باشی پرژسترون اسیبی به جنین نمیزنه

میشی عزیزم نگران نباش
فقط ای کاش آمپول داده بود ک زودتر اثر کنه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانی😍😘 مامان عشق مامانی😍😘 ۴ سالگی