سلام خانوما
۲۹هفته و ۳ روزم رفتم سونو وزنش ۱۳۵۰ بود خوبه ؟

۵ پاسخ

اره منم ۲۹ هفته و ۴ روز رفتم ۱۳۶۰ بود دکتر گفت خوبه

خوبه عزیزم

اره خوبه بوده

۲۹هفته نمیدونم ولی ۳۰هفته رفتم ۱۷۰۰بود

خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط