سلام بچه ها
من ۲۶ هفته و ۳ روز رفتم سونو وزنش ۱۰۰۸ بود خوبه؟

۲ پاسخ

ماشالا وزنش عالی بوده ایشالا همینطوری ادامه بده..

ماشالله فکر کنم بالای ۷۰ بوده صدکش
عالیع

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان👶🏻 مامان رایان👶🏻 روزهای ابتدایی تولد