۲ پاسخ

من اغلب بالباسا سرکه سفید میریزم. ولی قرص جرمگیرهم ی وقتا خالی میندازم بادمای بالا

من جرمگیر ماشین میریزم میذارم رو برنامه تایم و دمای بالا
اما شنیدم بعضیا سرکه سفید میریزن

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۴ سالگی