۷ پاسخ

با خروس باشه خیلی بهتره
هم خاصیت هم خشمزع
من با مرغ درست نکردم آبگوشت
خروس بعضی موقع درست میکنم
ولی کلا دوست ندارم خروس هم🥴

من زیاد درست نمی کنم ولی هرازگاهی میپزم به جای نخود لپه میریزن

مثل ابگوشت معمولیه ولی به جای نخود لپه میریزن

واییییی من خیی خوشم میاد از کوشت بدم میاد

منم چندباری خوردم خیلی خوشم اومده
دکتر دخترم میگف تو سرماخوردگی خیلی مفیده

من یه بار مرغو تو اب میحوشونم ابشو میریزم دور پیازو سرخ میکنم بعد گوشتو سیب زمینی و ربع و ادویه میریزم بعد اگ دوس داشتین نخودم بریزم بعد اب جوش

تا حالا نشنیدم گلم ، چه جالب

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری ۴ سالگی