۳ پاسخ

خيلي حس بديه
آدم اصلا روانش بهم ميريزه و خودش رو همش مقصر ميدونه
سعي كن از محيط دورش كني و با چيزايي كه دوس داره سرگرمش كني

بله ایراد داره و تاثیر میذاره
بخاطر دخترت شرایط رو بهتر کن

منم بچم یه بار این شکلی تو دعوای ما شروع کرد به گریه😔😔😔

سوال های مرتبط