طبیعیه عزیزم برا من هنوزم گاهی وقتا تیرمیکشه جای بخیه هام
بعد زایمانت انقباض نداشتی؟من بعد زایمان تا ۳ هفته درد انقباضی داشتم وقتی میگرفت نفسم میرفت،دکتر گفت رحم داره به حالت قبل برمیگرده طبیعیه این درد
اتفاقا منم درد داشتم دیروز سونوم دادم یعنی یه جوری رحمم درد میگیره منقبض میشه میمیرم و زنده میشم شیاف بزن من زدم بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.