مبارکه بسلامتی
مبارک باشه عزیزمم انشالله به زودی بغلش کنی😘😘
چرا رفت دستگاه علائمتون چی بود
به به قدمش مبارک عزیزم انشالله هر دو بزودی خوبه خوب بشین
مبارکه عزیزم ایشالله زود خوب بشی شیاف بزار
علت دستگاه رفتنش چی بود هفتت خوبه که طبیعی بودی یا سز
گام ب سلامتی سزارین بودی بچه چرا رفته دستگاه
هفته ت عالیه نهایتش دوروز دستگا بمونه نگران نباش انشالله زودی باهم برمیگردین خونه
۳۸ هفته که زود نیست چرا رفت دستگاه؟
پاقدمش خیر باشه عزیزم خدا سلامتی بده
کلی مبارکه
خدا بمیرم
چرا رفت دستگاه ۳۷ هفته ک کامله
هفتت خطرناک نیست انشالله زودی میادپیشت دلبرنازت
تو ک هفتت خوبه چرا دستگاع؟
الهی عزیزم 🥲 ایشالا زود سرپا شی
برای چی رفته توی دستگاه هفته 38 که خوبه
عزیزم بسلامتی انشالله
دستگاه چرا رفته ؟؟
مبارک باشه عزیزم
بسلامتی عزیزممم مبارکه .ایشالا نینی تو که بغل کنی همه دردات از بین میره
طبیعی یا سزارین ؟. انشالله زود در بیاد بیایید خونه 🥰
بیچاره فقط خانم های باردار و تازه زایمان کرده.
تو این شرایط. موندیم
چرا دستگاه رفته عزیزم انشالله به خوشی به زودی برگردی خونت عزیزم
بسلامتی عزیزم
شیاف بذار
چرا دستگاه رفتع
مبارکه عزیزم ایشالله زودی سلامتیتون ب دست بیاری
بچه چرا دستگاه رفت؟
فقط چرا انقد زود؟؟
مبارکه عزیزم طبیعی زایمان کردی یا سزارین؟
ب سلامتی عزیزم قدمش خیر باشه😍 نگران نباش زودی خوب میشه
بسلامتی عزیزم طبیعی بودی یا سز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.