سلام خاله ها نیلا جون امروز بردم بهداشت قدش ۱۲۳ بود خوب هستش ؟

۱۲ پاسخ

خیلی عالیه عزیزم ماشالله بهش دختر من کوچولو ۱۰۲😁

خیلی هم عالی
مثل پسر من 😍

خدارو شکر عالیه ببخشید بهش چی میدین؟

عالیه عزیزم
وزنش چقدره؟
دختر من شش سالشه دیروز بردمش قدش124 بود

عزیزم مکمل خاصی بهش میدین؟

دختر منم122هست

نه خوب نیست عالیه...مگه میشه دیگه ازاین بلندترنشنیدم من

خیلی عالیه رشدش ماشاالله مشخصه ازعکس هاش
ببخشید چیامیدید بهش؟؟ پسرمن رشدش ضعیفه

عالیه دخترمن ۱۰۵باوزن۱۶رشد نمیکنه چیزی میدین برارشدقدی ووزنیش؟؟

ببخشید وزنش چه خوبه چی بهش می‌دین دختر من قد ۱۲۰
وزن تابستون ۲۰بود

بهداشت خودش زنگ زد یا شما خودتون بردین واسه چکاپ

خیییلی عالی ماشالله

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رکسانا مامان رکسانا ۶ سالگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری