سلام خانما بین اسمای کدوم قشنگه
دلا
رز
برکه

۱۶ پاسخ

به نظرم ترکیب دلا و رز از همشون قشنگتره
دلارز😍

برکه🙃
از فردا آبگیر و حوض هم فکر کنم ب اسامی مد نظر مادرا اضافه بشه
قبلا دریا میزاشتن
ساحل میزاشتن
ستاره میزاشتن
فک کنم سایزش برا نسل جدید زیاد بزرگ بوده


اسمی بزارین ک بزرگم بشه بهش بیاد
خوش اوا
با معنی قشنگ و عمیق
چون اسم رو شخصیت بچه تاثیر میزاره

بجای رز اگه رزا باشه قشنگ ترع😍😍

دلاااا

دلا‌😍😍😍😍

رز رزانا رزالین دلارز😍😍

واقعا باورم نمیشه این همه ادم اسم برکه رو پسندیدن ٫ به نظرم دریاچه یا رود هم بذاری میشه 🫤🫤🫤

برکه😍😍

من دوست داشتم اگه دختر میشد میزاشتم برکه

دلا.

برکه

رز خیلی قشنگه بنظر شما مینل قشنگتره یا کایرا

برکه😍

دلا♥️

برکه قشنگه

برکه😍

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی