یعنی بنیش سرجات هنی دست کردی دش😀
جواب انومالی چی بود. عزیزم
تا موقع زایمان چند بار بچه میچرخه
بریچ ینی بچه رو پا مونده تا موقع زایمان ب هزار جهت میچرخه
چیشد انومالی خوب بود؟
یعنی بچه سرش بالاست پاش پایین
نه بچه تا بخواد دنیا بیا هزار جور می چرخه
یه حالت وانمیسه که
ینی اگر نچرخه سزارین میشی...ولی خب هنوز خیلی جا داره ممکنه بچرخه
مگه تو انومالی میزنه زایمان طبیعی یا سزارین
بعد 34 همون بریج بمونه مه احتمالش کمه بله سزارین
بریچ یعنی به پا
و تاه ماه اخر بچه میچرخه
ینی بچه به پهنا مونده باید سزارین شه
بریچ یعنی بچه سرش بالاس پاهاش پایین....سزارینم همون عمل زایمان هس دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.