جفت خلفی یعنی؛ پشت جنین جفت قرار داره.
قدامی؛ جلوی جنین هست، مثل ایربگ.
من خلفی هستم ولی فعلا قشنگ حس نکردم
سلامدوستان سوزن اچ سی جی دکتر دوتا داده بهم زدم اولین باره زدم
پنج روز ازش میگذره سینه هام درد میکنه درد پریودی دارم ایا ممکن باردار باشم کسی تجربه داشته بعد زدن سوزنا دوسه روزی میشه قرص دوفامد ده بهم داده ایا از علایم قرصه؟
یا بارداری
من جفتم خلفی اما انقدر واضح حس نکردم یه وقتا حس میکنم یه چیز اروم میره اونور یه وقتا میگم شاید یخاطر غذایی ک خورده باشم
یعنی جفت پشت جنینه ک بهترین جفته از من قدامی بود زیاد حرکاتشو حس نمیکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.