۳ پاسخ

من میزدم درد داشتم زیاد ۴ماه تمام

نه نزن تحمل کن
شیر و ماست زیاد بخور
با دکترت مشورت کن برا بعضی ها زودتر قرص کلسیم میدن

نه استانینیفون ساده بنداز رفتی آنتی نامه بگیر ببر دندون پزشکی تعمیرش کن

سوال های مرتبط

مامان عليسان كوچولو مامان عليسان كوچولو ۸ ماهگی