کلاسی نمیبرم اونم تو این شرایط
دوستداشنم کلاس زبان بذارمش
الان تواین شرایط اصلاپارکم نمیبرم چه برسه کلاس
من از اول مهر سال گذشته سورنا مهدکودک(۳روز درهفته) و کلاس موسیقی میبردم، بخاطر این قضایا تعطیل شد شد یه پسر دیگه..
از شنبه مجددا ۳ روز تو هفته میره مهد، الان داشتم به باباش میگفتم انگار از اسمون اومد زمین.
تو فکرم کلاس ورزش و موسیقی ادامه بدم چه زمانی شروع کنم نمیدونم
تو این شرایط کلاس چی ببریم
فعلا جامون تو خونه ام امن نیست چه برسه کلاس
من کلاس استپ کیدز میبردم رهام رو
قبل اعتراضات دی ماه تموم شد
قرار شد سری جدیدش اسفند ماه باشه ک ج ن گ شد
خیلی عالی بود کلاسش
مفاهیم بزرگ و کوچک، جلو و عقب و مفهوم عدد ۱تا ۳ رو یاد گرفتن
با اینکه بلد بود اما خب کار با مربی و کنار بچه ها متفاوت هست
الان هر جا عدد ۱تا ۳ رو ببینه میگه
و اینکه از ۱۶ ماهگی ماژیک میدادم بهش وای یاد نمیگرف درست گرفتنش رو
اونجا یاد گرفت
شزایط خبلی بده ولی بچه ها نمیفهمن ک گناه دارن ماهم ک اعصاب بازی دائمی باهاشونو نداریم ک 😬
خانه بازی میبرمش
خودشون کلاس گذاشتن بنده های خدا آموزشیه اما با بازی
اعداد و رنگ و اینارو 🌱عالیه تخلیه میشه
حتی گاها خودمم میرم باهاش بخاطر اوضاع که پیش هم باشیم اگ اتفاقی بیفته
بچه ی منم خیلی بدجوری شده ولی فک کنم مقصر خودمم به خاطر شرایط استرس و عصبی شدم امروز یه جوری دستمو گاز گرفت خون اومد
زبان ک تعطیل شده فعلا
قبل از این شرایط کلاس موسیقی و خلاقیت میبردم
دخترم مهد وکلاس شنا میرفت ولی الان تعطیلن. در نظر داشتم زبان هم شروع کنم که متاسفانه اوضاع مملکت به هم ریخت
مهد میبرم. تابستون شنا یا ژسمناستیک
قبل این داستانا مهد میرفت و موسیقی که مهد تعطیله موسیقی گفتن از اردیبهشت دایر میشه
میخوام تابستون انشالله اوضاع عادی باشه ژیمناستیک یا مولتی اسپورت ببرمش
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.