۲۰ پاسخ

27 سالمه
اگر این شرایط کشور و میدونستم بچه دار نمی‌شدم که مدیون‌ ش نباشم حیف

تازه شده ۱۹ سالم ۱۸ سالگی نفس جانم بدنیا اومد ، توهمین سن میاوردم دوست دارم تفاوت سنیم بابچم کم باشه ولی خب خیلیی سخته🫡😬❤️

برگردم نمیارم

21 سالمه و همین ۲۱ عالی بود❤️

عاشق بچم هستم ولی واقعیت اگر برگردم عقب مهاجرت میکردم

همین الان راضیم ماه دیگه ۲۱ میشم💖

29سالمه همون 24سالگی که دخترم به دنیا آمد بچه می‌آوردم ❤️

۳۱ سالمه
اگه برگردم عقب بچه دار نمیشم

۲۳سالمه
اره همین ۲۳سالگی خوب بود 🥰

😁نوزده سالمه هجده سالگی باردار شدم راضیم

من ۲۷ سالمه همین سن برای بچه دارشدن به نظرم عالی بود ولی اگه میدونستم قراره به این روز بیوفتیم اول مهاجرت میکردم بعد بچمو تو یه جو اروم تری بدنیا میاوردم حیف که تو این شرایط به دنیا اومد تمام وجودم ترس و استرس و نگرانی براش اینکه قراره ایندش چی بشه
این که اصلا فردا میبینم که بتونم ایندشو بسازم

۲۴ سالمه ب نظرم دیر شد 🥺

21 سالمه از همین روند راضیم😊

۲۴ سالمه ۲۰سالگی میوردم.شرایطم خیلی بهتر بود اونموقع.الانم الهی شکر اما درگیر کیست رحمی شدم. الکی عمرم رو هدر دادم

۱۸
توهمین سن
۱۷سالکی ازدواج میکردم.
۱۸هم بچه چون الان دارم با بچم بزرگ میشم

19سالمه
25 سالگی بچه میاوردم

۲۵ سالمه
برگردم عقب بازم همین سنو انتخاب میکنم 😅

۱۵ سالمه دخترم تازه به دنیا اومده راه برگشتی ندارم 😂🥲

28 سالمه
18 سالگی بچه میاوردم
ولی متأسفانه ۱۸ سالگی شوهر نداشتم😂

۲۰ سالگی یا ۲۲

سوال های مرتبط