شیرخشک نان یا اپتامیل؟
شیر خشک،پوشک، وزن ،واکسن ،کولیک

۷ پاسخ

اپتامیل

اپتامیل راضیم
نان هضم سنگینی داشت برای میراث

من نان میدم راضیم

بستگی به نوزاد داره من نان اوپتی پرو میدم به بچم میسازه

من نان میدم وزن دهیش عالیه

نان سنگینه ب دختر من نساخت وزنم نداد،گیگوز عالی بود

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان دلارام🤍 مامان دلارام🤍 ۱۲ ماهگی