کیا شیر خشک اپتامیل میدن وزن خوبی داره .؟
کولیک نوزاد

۶ پاسخ

من اپتامیل مبدم عالیه هم وزن میگیره هم یبوست نمیشه بچه

من آپتامیل اچ آ میدم چون حساسیت به پروتئین گاوی داره، خوبه راضیم

من میدم با اینکه بچم رفلاکس داره ولی خوب وزن میده

من میدم خوبه راضیم ولی سخت گیر میاد

اپتاميل پرو ميدم

من ميدم عاليه

سوال های مرتبط

مامان هلو انجیری مامان هلو انجیری ۱۱ ماهگی