۴ پاسخ

دختر منم ٩کیلوقدشم٧۵
البته بدنیا اومد ۴٨ بود

خوبه عزیزم قدش کوچیک بوده الانم خوب رشد کرده ماشالا

وزنش نرماله ولی خب تپلی محسوب میشه تو ده ماه بین 9 تا ده کیلو باید باشه

خوبه عزیزم پسر منم ۱۱ کیلو هستش

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان الماس مامان الماس ۱۵ ماهگی