سلام خانوما برا عفونت چکار کنم زودتر خوب بشم

۴ پاسخ

اول از همه ک برو دکتر احتمالا پماد واژینال میده ولی بعدش ک دارو استفاده کردی و خوب شدی میتونی سه چهار روز یبار واژنتو با ژل شستشو بانوان بشوری، من از هیدرودرو استفاده میکنم ک تو بارداری هم مشکل نداره، دسشویی ک میری حتما خودتو خشک کنی، تو‌ خونه لباس زیر نپوشی، لباس زیراتو با آفتاب خشک کنی، دو سه روز یکبار هم حمام کنی، برای شیو کردن هم به جای صابون و شامپو بدن از همون ژل شستشو بانوان استفاده کنی

عنبرنسا زیر دامنت دود کن خیلی خوبه

آب زیاد بخور و لباس زیر نپوش، یه دامن بپوش بذا هوا بخوره

برو‌دکترت..عفونت برا جنین خوب‌نیست‌من ذاشتم مثل اسید بدنم‌میسوخت... قرص واژن بهم‌داد خیلی‌خوب‌شدم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری