اول از همه ک برو دکتر احتمالا پماد واژینال میده ولی بعدش ک دارو استفاده کردی و خوب شدی میتونی سه چهار روز یبار واژنتو با ژل شستشو بانوان بشوری، من از هیدرودرو استفاده میکنم ک تو بارداری هم مشکل نداره، دسشویی ک میری حتما خودتو خشک کنی، تو خونه لباس زیر نپوشی، لباس زیراتو با آفتاب خشک کنی، دو سه روز یکبار هم حمام کنی، برای شیو کردن هم به جای صابون و شامپو بدن از همون ژل شستشو بانوان استفاده کنی
عنبرنسا زیر دامنت دود کن خیلی خوبه
آب زیاد بخور و لباس زیر نپوش، یه دامن بپوش بذا هوا بخوره
برودکترت..عفونت برا جنین خوبنیستمن ذاشتم مثل اسید بدنممیسوخت... قرص واژن بهمداد خیلیخوبشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.