۵ پاسخ

ژوووون سفیدکی بودی تو😂😂😂😂🤪

دقیقا مثل پسر من
قبلا با ۴ تا دندون دونه انار میخورد الان با ۸ تا حتی موزم دوسن نداره😑

دختر منم ی گاه نیخوره ی گاه نه مجبورش نمیکنم

بهترهس پرتقال ونخوره من خودم نمیزارم بخوره پرتقال اسیدی هس معده اش روبهم میریزه

کلا دوره این بچه ها
دختر منم یه مدت میخوره یه مدت اصلا لب نمیزنه

سوال های مرتبط