فقط برو پیش داوودی
برو سارا داوودی شمالی فقط اسمی داره
برو پیش ذوالقدر یا کرامتی
من پیش کرامتی رفتم خیلی شلوغه ولی وقتی هم نوبت میشه خیلی با حوصله برات وقت میذاره توی کلینیک ثمر
نه اصلا خوب نیست دکترو فقط موقع سونو میبینی ک اونم داره انجام میده زرنگ باشی تند تند سوال بپرسی
فقط فقط برا آی وی اف خوبه..
ویزیت رو الکی میدی انگار..
۲ سال پیش رفتم ۱ تومن بود الان نمیدونم چن شده
منم. شمالی بودم خیلی راضی بودم
من شمالی بودم راضی بودم دستش خوبه
ابجیم رفته میگه وقت نمیزاره اصلا ب خاطر وقت نمیزاره جوابم نگرفت ابجیم و داره میره جای دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.